بزرگراه فتح مرکز ورق استیل

بازار استیل تهران کجاست؟

بازار استیل تهران واقع در مرکز تجارت استیل ایران در بزرگراه فتح بعد از میدان شیر پاستوریزه واقع شده است. مرکز تجارت استیل ایران در محله کوی هفده شهریور قرار داشته که به بازار استیل شادآباد نیز معروف است‌.

مرکز تجارت استیل ایران

مرکز تجارت استیل ایران مجتمعی تجاری در امر خرید و فروش انواع مصنوعات استیل است. انواع لوله‌های استیل، پروفیل، ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر، میل‌گرد استیل و اتصالات استیل است.

مرکز تجارت استیل نیز یک بازار تجاری استیل در قلب بازار استیل تهران است. مرکز تجارت استیل به همراه بازار استیل پارس غدیر و بازار استیل پارس امیر و همچنین مرکز فولاد استیل ایران، دارای فروشگاه‌های متعددی در زمینه خرید و فروش استیل هستند. گرچه مرکز تجارت استیل از مراکزی فوق کوچک‌تر است اما این مرکز نیز سابقه خوبی را در امر تأمین استیل برای صنایع و مشاغل مختلف دارد.

مرکز فولاد استیل ایران دارای سه بلوک بزرگ با فروشگاه‌های متعددی است که همگی جزو فروشنده و تأمین‌کننده استیل در ایران هستند و به همین دلیل جزء به روزترین و بهترین بازارهای تخصصی و تأمین‌کننده استیل در بازار استیل ایران است.

مرکز تجارت استیل

بازار استیل

بازارهای مرتبط با بازار استیل تهران

مجتمع پارس غدیر

مجتمع تجاری پارس غدیر بزرگترین مجتمع تجاری بازار استیل شادآباد  است. مجتمع تجاری پارس غدیر مجموعه‌ای بزرگ از کسب و کارهای مرتبط با حوزه بازار استیل است که مانند بازار استیل ایران، انواع پروفیل‌ها و لوله‌ها و ورق‌های استیل در مجتمع تجاری پارس غدیر یافت می‌شود.

پارس غدیر

مسیرهای دسترسی به مرکز تجارت استیل ایران

بهترین مسیر دسترسی به بازار استیل تهران، لاین غرب به شرق بزرگراه فتح است. شما باید بزرگراه فتح را از سمت تهرانسر به سمت میدان شیر پاستوریزه بروید‌. پس از گذشتن از پل کن وارد لاین کندرو شده و پس از پشت سر گذاشتن بازار الغدیر به مرکز تجارت استیل ایران خواهید رسید.

بازار استیل تهران دارای دو مجتمع تجاری اصلی و مغازه‌های فرعی بسیاری است که در اطراف بازار استیل تهران پراکنده شده‌اند‌. مرکز تجارت استیل ایران بزرگترین مجتمع تجاری در امر خرید و فروش انواع محصولات  استیل در تهران است.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به بازار استیل تهران

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به بازار استیل تهران ایستگاه مترو آزادی در خط سه مترو تهران است. شما می‌توانید پس از رسیدن به ایستگاه مترو آزادی، با خط تاکسیرانی یا اتوبوس‌های محله  خلیج فارس خود را به بزرگراه فتح رسانده و قبل از رسیدن به پل کن، خود را به بازار استیل برسانید.