نمای ورق استیل

معماران و طراحان امروزه به استفاده از ورق استیل در نمای ساختمان روی آورده‌اند. ورق استیل بخاطر رخ زیبا و مجللی که داره بسیار در نمای ساختمان تاثیر گذار است و معماری مدرن رو تداعی می‌کند.

آیا می‌دانستید که امروزه صنعت مدرن ساختمان به سمت محصولات قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست روی آورده است؟ در این مقاله به بررسی و تحقیق در این مورد پرداخته‌ایم…

ورق استیل اگر در محیطی مرطوب قرار است نصب شود، احتمالا متوجه خواهید شد که باید به گرید آن توجه نمایید. در واقع باید از آلیاژ 304 و یا به اصطلاح ورق استیل نگیر استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد گرید ورق استیل اینجا کلیک کن.

اگر به دنبال ورق استیل درجه یک هستید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. مشاوران ما خیلی خوب شما رو در این زمینه راهنمایی می‌کنند.

هنگام طراحی ساختمان‌ها و سایر پروژه‌های معماری، نمای ساختمان می‌تواند یک چالش باشد. ما در استیل سارال ورق‌های استیل ضدزنگ باکیفیتی را تولید می‌کنیم که دوام بسیار بالایی دارد. بیش از چند دهه، نمای ساختمان حائز اهمیت است. از سال 1600 از نما در ساخت و ساز استفاده می‌شود.

در آن زمان، مردم نماها را از سنگ می‌ساختند. به تزئین کلیساها، املاک بزرگ و کاخ‌ها فکر می‌کردند. امروز ما باید نما را با مصالح مدرن و تکنیک‌های پیشرفته‌تر بسازیم. امروزه اکثر نماها با آلومینیوم، ورق استیل (فولاد ضدزنگ)، مس، روی، تیتانیوم یا فولاد بیشتر استفاده می‌شود. امروزه هدف استفاده از نما ورق استیل به عنوان نما از پروژه‌ای به پروژه دیگر متفاوت است. نمای ورق استیل برای تهویه ساختمان، کنترل حرارت ساختمان و کنترل آفتاب استفاده می‌شود.

نمای استنلس استیل به دلیل کاربردهای گسترده آن بسیار محبوب هستند. محصولات پانل و سیستم‌های لوور می‌توانند الزامات زیبایی شناختی مختلفی را برآورده کنند. نماهای مدرن در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با انواع برش‌ها، خم‌ها، لیزر بر روی ورق استیل به وجود می‌آید و نماهای متفاوتی را به طراحان و معماران عرضه کرده است.

چرا نمای ورق استیل؟

ورق استیل یک متریال مناسب برای انتخاب نمای هر ساختمانی است. ورق استیل (فولاد ضدزنگ) دارای روکش براق و صیقلی است که در معماری مدرن عالی به نظر می‌رسد. ورق استیل در مقایسه با مصالح دیگر دارای مزایای زیبایی شناختی منحصر به فردی است. ورق استیل ماده‌ای است که به راحتی بر روی هر نما نصب می‌شود.

یک ماده بسیار بادوام است که برای محیط‌‌زیست مفید است. فولاد ضدزنگ برای چندین دهه دوام می‌آورد و در برابر لایه محافظ خوردگی خود مقاوم است. این لایه اطمینان حاصل می‌کند که آب و هوا بر فلز تأثیر نمی‌گذارد و از زنگ زدگی جلوگیری می‌کند. همچنین از فلز محافظت می‌کند و باعث می‌شود که صیقلی و صاف بماند.

ورق استیل بسیار سازگار با محیط زیست است زیرا می‌تواند تقریبا برای همیشه دوام بیاورد. این فلز کاملاً قابل بازیافت است و استفاده مجدد از آن آسان است. این روزها بیشتر تولید ورق استیل با فولاد ضد زنگ بازیافتی انجام می‌شود.

برای دیدن انواع محصولات استیل را کلیک کنید.

مشاهده قیمت به روز ورق استیل در دو نوع آلیاژ 304 و 430 کلیک کنید.