آسانسور خانگی:

از جمله انواع آسانسورهای صنعتی و خانگی آسانسورهایی هستند که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند، در ابعادی کم (حدودا ۱۲۰ سانتی متر) قابل نصب بوده و امکان سرویس‌دهی تا پنج طبقه 12/5 را دارا می‌باشد.

با بهره گیری از سیستم محرک هیدرولیک برق تک‌فاز نیز برای راه‌اندازی این دسته از آسانسورها کفایت خواهد کرد.

مزایای سیستم:

1. استفاده از حداقل فضای ممکن

2. امکان راه اندازی با برق تک‌فاز منزل

3. حداقل صدا و نوسان در زمان بهره‌برداری

5. استهلاک بسیار ناچیز نیروی محرکه

انواع آسانسور های صنعتی و خانگی

آسانسورهای باری و بیمارستانی:

این دسته از آسانسورها در ظرفیت‌های مختلف از ۱ تا ۲۰ تن طراحی و مونتاژ می‌شوند. در انواع محیط‌های کارخانه، انبارها و سایر مکان‌هایی که تردد در آن‌ها به صورت گسترده و در مقیاس سنگین به طریق عمودی انجام می‌شود کاربرد دارند. همچنین این آسانسورها می‌توانند جهت حمل مسافر با تعداد بالا برای مثال بیشتر از ۱۲ نفر برای آسانسورهای بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرند.

آسانسورهای باری برای انواع محیط‌ها و بنا به چگونگی کاربری به درخواست، طراحی و ساخته می‌شود و نسبت به جا و مکان از امکاناتی ویژه برخوردار خواهند شد.

انواع آسانسور های صنعتی و خانگی

آسانسورهای مسافری:

نوع دیگری از انواع آسانسورهای صنعتی و خانگی این دسته از آسانسورها هستند؛ که در ظرفیت‌های مختلف بر اساس کاربرد و حجم ترافیک قابل حمل تقسیم بندی می‌گردند.

آسانسورهای پانورامیک دکوراتیو در ساختمان‌های لوکس شهرت دارند. این آسانسورها از کابین شیشه‌ای با طرح‌های مختلف طبق محل استقرار مشهور می‌باشند.

مزایای سیستم:

1. استفاده از حداقل فضا

2. مصرف کمتر انرژی در مقایسه با آسانسورهای کششی بدون نیاز به اتاقک موتورخانه حجیم در قسمت بالایی ساختمان

انواع آسانسور های صنعتی و خانگی

آسانسورهای خودروبر:

این دسته از آسانسورها جهت جابجایی عمودی انواع خودرو و لیفتراک در ظرفیت‌های 2 الی 20 تن در دو نوع کششی و هیدرولیکی طراحی و مونتاژ می‌گردند و روش اعمال آن برحسب نوع و موقعیت جانمایی و مکان استقرار متفاوت می‌باشد.

مزایای سیستم:

1. امکان جابجایی عمودی انواع خودرو و لیفتراک

2. دارای ظرفیت‌های 2 الی 20 تن

3. قابلیت اجرا برای موقعیت‌ها و جانمایی‌های متفاوت

انواع آسانسور های صنعتی و خانگی